Hymy Mukavaa alkanutta viikkoa teille kaikille jotka täällä poikkeatte.

Eilen oli taas kiva Sammacon järjestämä blogitapaaminen. On se joka kerta niin ihana tavata samanhenkisiä ihmisiä. Oli taas jokunen uusikin harrastaja tullut mukaan. Aika hurahti tosi nopeasti ostoksia tehden, grillaten ja hiukan leimaillen. Eihän minun pitäisi joka kerta sortua leimailemaan kun on edellisetkin vielä tekemättä. Niin siinä vain käy että järki katoaa aina tässä kohdassa. Ei ehditty vielä eteistä pidemmälle kun jo tarkistin onko Terhillä kokkileimasimet mukana, tällainen höperö minä olen. Nuo Hänglarin leimasimet on kyllä minun heikkouteni, osaisinpa vielä niitä väritellä ja saada jopa kortinkin tehtyä. Huomenna on sitten taas uusi reissu jonne olen lähdössä tyttöjen mukaan, ihanaa. Kyllä tuo matkailu avartaa menee sitten lähelle taikka vähän kauemmas. Sain kuitenkin tehtyä tällaisen kortin näistä uusista leimasimista.

1247472626_img-d41d8cd98f00b204e9800998e