Tälläisen ihanan tunnustuksen ojensi minulle Merja, Carkki ja Katjuska! Kiitos tytöt kovasti, tälläinen ilahduttaa minua aina!

Tunnustuksen vastaanottamisen ohjeena oli seuraavat asiat: Tunnustuksen saajan tulisi jakaa se edelleen seitsemälle bloggaajalle ja linkittää heidät postaukseensa, sekä samalla paljastaa itsestään 7 asiaa, joita muut eivät vielä tiedä.

 

Tämä onkin sitten hieman vaikeampi asia, mutta yritetään.

 

1. Olen kahden ihanan pojan (toinen jo aikuinen) mummo.

2. Hoidan tällä hetkellä Nappi-koiraa kahden viikon ajan.

3. Olen koukussa Emmerdaleen.

4. Toivoisin, että opin käyttämään tietokonetta.

5. Rakastan lentokoneilla matkustamista ja minulla on laivakammo.

6. Budapest on ihanin paikka, missä olen käynyt! Pääsisinpä uudelleen

7. Haaveenani on saada askartelunurkkani järjestykseen!

Moni tämän haasteen on jo saanut, mutta ojennetaanpa tämä vielä:

Hilulle

Maaretille

Tarkulle

Terhille

Mailalle

Tintille

Leenuliinille